Základem jsou dnes webové stránky
Stěhovacích firem je v České republice celá řada a většina z nich prosperuje. Prosperitu jim však výrazně pomáhá zajistit informovanost klientely na Internetu. Pokud by stěhováci neměli webové stránky, mnoho lidí by o jejich činnosti vůbec nevědělo a dali by přednost každému, kdo se právě ve virtuálním internetovém prostředí prezentuje.
Dávno pryč je doba, kdy se stěhovalo postaru, jako ve filmu „Kulový blesk“. Dnes si lidé stěhovací firmy a jejich služby objednávají i přes objednávkový formulář, a kde také mají k dispozici všechny nabízené služby. Někdy si také mohou sami předem spočítat či odhadnout celkovou částku za stěhování, vzhledem k uveřejněným ceníkům. Na webové stránce také mohou být umístěné rezervační formuláře s přehledným kalendářem, aby měli lidé jasno v tom, zda má stěhovací firma volné „okénko“.
SEO je pro vaši firmu nezbytné
Každý, kdo chce uspět ve svém oboru a proniká do světa Internetu, by měl mít nejen dobře zpracované webové stránky, ale i ošetřené problematikou SEO v Praze a doplněné PPC kampaněmi v Brně. Tímto pojmem rozumíme všechna důležitá nastavení pro vyhledávače, aby při zobrazování výsledků dle hledání klíčových slov posouvaly webové stránky do popředí. Čím vyšší pozice, tím větší předpoklad k úspěšnému podnikání. Jde totiž o to, že právě zde výrazně promlouvá do hry lidská psychologie, kupříkladu hledáte-li prodej ořechů a vyhledávač vám vyhodnotí přibližně deset stránek po dvaceti odkazech, lidé většinou prohledávají pouze první stranu, případně ještě jednu, a výjimečně zabrousí i na třetí, pokud je ty první dvě neuspokojí, což ale nebývá tak často. Nebudete-li mít SEO ošetřené, je docela pravděpodobné, že při vyhledávání (ořechů) skončíte někde na osmé až deváté či desáté straně, a s těmi se málokdo bude zdržovat. I kdybyste měli v nabídce skutečně zajímavé záležitosti, lidé vás prostě přehlédnou.